Шановні учні і батьки! Код доступу до гугл - клас знаходиться у класного керівника.
Чекаю на ваші відповіді. Слідкуйте за оновленнями завдань в оголошеннях.
Підручник з історії України
Підручник з всесвітньої історії
7 клас
11.01.,12.01.Параграф 16, виконати онлайн-вправу про Володимира Мономаха.
18.01.,19.01.Параграф 17,заповнити таблицю "Київське, Чернігівське,Переяславське князівства".
Завдання з історії України
на період з 12 травня по 22 травня 2020 рр.
Всесвітня історія
Завдання з історії
на період з 12 травня по 22 травня 2020 рр.
12 травня
Підготовка до адміністративної контрольної роботи. Повторити тему "Галицько - Волинська держава. Монгольська навала"18 травня
Адміністративна контрольна робота з історії України о 10.00 на платформі гугл - класВсесвітня історія
12 травня
Підготовка до адміністративної контрольної роботи. Повторити параграфи 3, 6, 7, 14.21 травня
Адміністративна контрольна робота о 12.00 на платформі гугл - клас.Завдання з історії
на період з 27 квітня по 8 травня 2020 року
27.04. 2020:
Переглянути презентацію на основі параграфів 21,22: "Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його наступників" (виконати тренувальну вправу).
4.05. 2020:
Виконати вправи з теми: "Галицько - Волинська держава"
Завдання з історії України та всесвітньої історії
На період з 6.04. – 24.04. 2020 р.
Історія України
|
Всесвітня історія
|
6.04. 2020
|
9.04. 2020
|
§ 18. МОНГОЛЬСЬКА НАВАЛА НА УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ
1.Виписати, які події
відбулися в наступні дати: 1239 р., 1240 р. ,1241 р.
2. Установіть
хронологічну послідовність подій: 1. битва союзного війська русичів та
половців проти монголів на р. Калці; 2. облога й розорення Києва військами
хана Батия; 3. утворення Романом Мстиславовичем Галицько-Волинської держави.
3. Дайте визначення понять: • орда, • золотоординське ярмо, •
баскаки, • ярлик, • улус.
|
§ 20. СВЯЩЕННА
РИМСЬКА ІМПЕРІЯ. ЗОВНІШНЯ ПОЛІТИКА ГЕРМАНСЬКИХ ІМПЕРАТОРІВ
Дайте письмово відповіді на питання:
1. Як утворилося Німецьке королівство?
2. Чим Німецьке королівство в XI—XII ст. відрізнялося від інших країн
Західної Європи? Назвіть причини цих
відмінностей.
3.
Складіть план до пункту параграфа «Боротьба за німецьку корону».
|
13.04. 2020
|
16.04. 2020
|
§
20. ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКА ДЕРЖАВА ЗА ДАНИЛА РОМАНОВИЧА ТА ЙОГО НАЩАДКІВ
1.Скласти
таблицю «Нащадки Данила Романовича»: князь, роки правління, внутрішня,
зовнішня політика.
|
§ 22. НАУКОВІ І ТЕХНІЧНІ
ДОСЯГНЕННЯ. КНИГОДРУКУВАННЯ
1. Поясніть поняття
«гуманізм». Назвіть основні його ідеї.
2. Назвіть, які наукові
знання набули розвитку в середні віки.
3. Хто винайшов
книгодрукування? Яке історичне значення цього винаходу?
|
21. 04. 2020
|
23.04. 2020
|
§ 21. РОЗВИТОК ОСВІТИ, ЛІТОПИСАННЯ,
АРХІТЕКТУРИ ТА МАЛЯРСТВА В ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКІЙ ДЕРЖАВІ
Прочитати параграф 21, пройти
тест, посилання на який з’явиться 13 квітня
|
§ 23. Практичне заняття.
СЕРЕДНЬОВІЧНІ ШКОЛИ Й УНІВЕРСИТЕТИ. ЖИТТЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОГО СТУДЕНТА
1.Що таке університет?
2.Які предмети вивчали в
університетах?
3.Якою мовою велося
викладання в університетах?
4.Назвіть університети, які
виникли в середньовіччя. Де вони розташовувалися?
|
Дата
|
Історія України
|
Всесвітня історія
|
19.03. 2020
|
1. прочитати параграф 17
2.дати письмово відповіді на питання 1, 3 після
параграфу
3. переглянути відео Король Данило Галицький - будівничий Галицько-Волинської держави, виписати всі дати з нього
4.скласти історичний портрет Данила Галицького.
|
1.прочитати параграф 19
2.виписати дати і терміни
3.дати письмово відповіді на питання 2
4.переглянути відео за посиланням Війна Червоної та Білої троянд і дати відповідь на питання: які були причини війни, походження назви і до яких наслідків вона привела
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий