План дистанційної роботи 10-11 класи

Шановні учні 10 - 11 класів, ми з вами переходимо на платформу Google Клас. Це дуже зручний сервіс, який допоможе не відставати від програми у зв'язку з крантином. До вас велике прохання, додати свою пошту в будь-який зручний спосіб і слідкувати за оновленнями, виконувати завдання і продовжувати отримувати оцінки. Успіхів!!!
КУРС ІСТОРІЇ 11 КЛАС
КУРС ІСТОРІЇ І ГРОМАДНСЬКОЇ ОСВІТИ 10 А
КУРС ІСТОРІЇ І ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ 10 Б

10 клас 2020 - 2021 н.р.

13.01.,14.01. скласти політичний портрет П.Скоропадського
20.01.,21.01.Робота з параграфом 13, скласти таблицю "Внутрішня і зовнішня політика"

11 клас 2020 - 2021 н.р.

11.01,12.01.Параграф 15,скласти політичний портрет П. Шелеста і В. Щербицького.
18.01.,19.01.Параграф 16, виписати характеристику кожного соціального класу УРСР


Завдання для учнів 10 А і 10 Б
на період з 12 травня по 22 травня 2020 рр

Всесвітня історія

12 травня: підготовка до контрольної роботи з всесвітньої історії. Параграфи 1, 6, 9, 13, 14.

!!! 14 травня: 
о 12.00 контрольна робота з всесвітньої історії на платформі гугл - клас

Історія України

15 травня: підготовка до контрольної роботи з історії України. Тема "Україна в роки Другої світової війни"

20 травня 

!!! 10 А о 10.00 адміністративна контрольна робота з історії Україи
!!! 10 Б о 12. 00 адміністративна контрольна робота з історії України

Завдання для 11 класу
на період з 12 травня по 22 травня
15 травня 2020
підготовка до контрольної роботи з історії України (знати особливості кожного періоду+дати з програми ЗНО) та всесвітньої історії (пар. 3, 4, 5)

20 травня 2020 р
!!! о 12.00 адміністративна контрольна робота з історії України

22 травня 2020 р
!!! о 10.00 адміністративна контрольна робота з всесвітньої історії

Завдання для учнів 10 А і 10 Б 
на період з 27 квітня по 8 травня 2020 р.
27 квітня:
Ознайомитись з презентацією "Радянська Україна в 1929 - 1938 рр." і виконати письмово завдання
4 травня:
Ознайомитись з презентацією "Західноукраїнські землі в міжвоєнний період" і виконати тренувальну вправу.

Завдання для учнів 11 класу з історії
на період з 27 квітня по 8 травня 2020 року
27 квітня 2020 р:
Ознайомитись з презентацією "Економіка України в роки незалежності" і виконати тренувальну вправу
4 травня 2020 р.:
Ознайомитись з презентацією "Політичне життя 1991 - 2020 рр", скласти таблицю і виконати тренувальну вправу.

Завдання
з історії України і всесвітньої історії
6.04. - 24.04. 2020 р.
6.04. 2020 р.
1. Параграф 23 "Життя українського села".
2. Дайте відповіді на питання:
1. Чому радянська влада перейшла від кооперування до колективізації?
2. Чому влада наполягала на суцільній колективізації?
3. Якими заходами радянська влада забезпечила «перемогу колгоспного ладу»?
4. Як пов’язані між собою радянська індустріалізація та суцільна колективізація?
5. Як такі процеси позначились на соціальному складі суспільства?
6. Чи можемо ми сказати, що певні наслідки колективізації й сьогодні відчуваються в сільському господарстві України? Доведіть.
7. Як ви думаєте, чи вплинув Голодомор на свідомість людей? Поясніть.
13.04. 2020 р.
1.Параграф 24 "Громадсько - політичні реалії УРСР"
2.Складіть план до тексту параграфу
3.Пройдіть тест, посилання з'явиться в гугл класі
21.04. 2020 р.
1.Параграф 25 "Національно - культурне життя УРСР"
2.У чому суперечливий характер розвитку культури 30-х років? Як це пов’язано із загальними процесами життя радянського суспільства?
3.Пройдіть тест з теми, посилання з'явиться в гугл - класі.
Завдання для учнів 11 класу
8.04. 2020 р.
1.Параграф 28 "Проголошення незалежності України"
2.Визначте хронологічну послідовність: вибори Президента України, Акт проголошення незалежності України, Всеукраїнський референдум.
3.Складіть хроологічну таблицю: дата - подія - наслідок
15.04. 2020 р.
1.Перейдіть за посиланням в гугл - клас і пройдіть тест.
2. Прочитати параграф 30 "Державотворчі процеси"
3.Визначте хронологічну послідовність подій: ухвалення Закону «Про громадянство України», позачергові вибори до Верховної Ради, політичні страйки робітників, ухвалення воєнної доктрини.
22.04. 2020 р.
1.Ознайомтеся з параграфом 32
2.Випишіть терміни, виділені жирним шрифтом і дайте їм визначення.
3.Складіть розгорнутий план до 1 пункту параграфа.

Комментариев нет:

Отправить комментарий